haha.mulut mulut.

tak akan jadi okeyh!

Old friends;

"Result berapa? Dengar cerita kau dapat 4.0."
"biase biase jewk. teruk gak la."
"Teruk? Teruk u berapa? 3.3, 3.4?"
"Kau takyah cakap ahh confrim cemerlang"
"FFUUUUUU"
I hate it when people put high expectations on me and I can't prove them right.
I hate it more because I am not as clever as they thought.
Tolong jangan letak harapan dekat huda lagi tau. Aku pun kecewa dengan diri sendiri :)

New friends;
"Kau boleh buat quiz tadi?
"Oh, boleh. Boleh tahan lah okay"
"Aku tak boleh..Susah lah. Eh kau sama result dengan aku kan? ....?"
"Mana kau tahu?! *Nak nangis sebab orang tahu result yang biase biase jewk tu.
First, cerita sem satu, itu dah lepas okay. Aku dah tak ingat dah pasal tu sebab I'm doing fine on this sem. Don't bring me down just because I HAD the same biase biase result as you.
So what? Kalau sem lepas aku hancur, sem ni pun kena hancur jugak la?
People change, things change.
So what? Sem lepas aku sama dengan kau, sem ni kalau aku berjaya dari kau, kau nak psycho aku?
I hate it when people look down on me. :/
Tak apa, aku kan jujur. Kalau aku bagus, aku bagitahu. Kalau teruk, aku bagitahu.
Biarlah orang pandang rendah dulu.
Nanti dapat result test tanya aku la
gi tau. Mana tahu SAMA ke kan -.-
haha.
aku akan pastikan much more more better than than 1st sem(:

chaiyok huda!