13/4. yeayh! the day before valentino's day. aku mmg tak da niat nak celebrate valentine tau.haram weyh. mmg kebetulan faiz hakim nak dtg. so again to faiz hakim and first tyme utk membernye "welcome to banting"
so early in the morning mcm selalu faiz dan membernya datang la ke banting. tujuan utam faiz hakim mestila nak jumpe dengan huda wahab. haha( blushing tibe-tibe>,<) n member nye yang datang tu nak jumpe member aku. so, ktorg pun keluar la berempat. mule -mule tempat hiburan pertama ktorg pegi ialah pusat bowling banting lokasinya belakang the store. maju ouh bnting. puncak alam tak dak pown bowlng cntre kan.haha. niat nak mein bowling. tapi rmai org plak. sbb bowling cntre tu mmg maju. so, member faiz ajak mein bola. ala, bola papan tu. team merah lawan team kuning. n yang sebenarnya aku nak cite yang aku berjaya menjaringkan gol. haha.dengan mudah:D HAHAHA. next ktorg mein pool. 1st tyme ouh. faiz ajar aku mein. mmg aku asik lupe jewk care pgg kayu tu.haha. selamat aku tinggi weyh. sbb member aku pendek, same tnggi ngan kayu tu.haha. cube imgine cane nak tolak bola tu. haha. member aku jewk yang tau perasaan nye(: then kakak bowling tu tanye nak mein tak sbb ad kosong tapi ktorg tgh khusyuk pool. so bwat bdoh and at last kena tnggu n sume mls. so ktorg decide pegi morib. see, cool kan bnting. tak dak bowling centre boleh pgi morib plak. bnting best la. sbb boleh date lame-lame ngan faiz hakim. haha. gatal kan aku(: ktorg mein layang-layang, mein bubble bsr tu. best ouh.. sembng-smbng ngan faiz best best(: n aku tgk member aku mein layang-layang kesian ouh member faiz. kena jadi kuli. sbb member aku mmg tak dak bakat mein layang-layang tapi nak mein gak ksudahan nye. member faiz la jadi tukang kutip layang-layang jatuh.haha. teruk an member aku. tapi tak pe.korunk nampah sweet la. aku ngan faiz mmg pro bab layang-layang nie.haha.takabur ckit. then lepak n snap pic. conclusion utk kat morib ialah panas.best and faiz pemalas. asik nak duduk jewk.haha(: next ktorg g mkn pizza. aku dan member aku belanje. segan ouh laki jewk kuar duit. member aku tu da la 1st tyme date. so mmg tak pernah rase dibelanja. dier sgan la(: haha. mkn pizza n aku da tak larat so makan ckit jew la. then g jln kat bbanting yang maju tu ckit, bwak g bank rakyat. waktu ni aku halau member aku g jln ngan member faiz. bg la peluang kan kat aku ngan faiz.haha then balik kolej. drg anta. and kemuncak ari nie. utk aku ngan faiz ialah aku bye bye kat dier n say tq sbb sudi dtg. and aku happy la(: kemuncak utk member aku, bile member faiz bagi dier domo.haha. tahniah member. kau mmg omgomgomg la kan! haha. aku happy tgk kau happy. semuga berjaye ye member faiz nak ngorat member aku(:
seronok la conclusionnye. n the best thing muke aku sunburn.huhu. mmg kulit aku tak tahan panas la kan. tapi bantai g mein pantai matahari kul 12.30 camtu.mmg carik pasal.

so, tq utk orang puncak alam sbb snggup datang banting(:
terasa disayangi plak.haha