kadang kadang aku terpikir, pasal hidup people yang tak dak ibu or ayah. atau kedua dua sekali. mesti kosong, bosan. i still have parents. and aku tak pernah rase kehilangan keluarga melainkan arwah nenek. must be heartbreaking. i just can't imagine what my life would be kalau aku dapat tahu aku hilang sape sape pown. and i sometimes terpikir, what if i go first. amalan tak cukup dan off course la jauh sangat sangat nak jadi muslim yang sempurna.

but, I still sangat bersyukur dengan hidup nie. walaupun ada jewk masalah dtg, orang bawak masalah apa apa la, tapi insyaallah at the end, everything will be okey. its all about life. i should be grateful enough because at least i have people who love me and people whom i love.

"ya allah ampunkan lah dosa kedua ibu bapaku dan kasihanilah mereka sebagaimana mereka mengasihaniku semasa kecil"

kadang kadang aku tak sedar aku dapat nikmat yang sangat berharga. ibu ayah.
thankx a lot!