positive kotak(:




haha. tibe tibe tak sabar nak kawen.bodos kan(:


petang.
suasana redup. hati pown tengah sejuk. tengah berjihad belajar chemistry.last paper ouh. final final. memang tengah berangan nak A tu yang usaha lebih tu.
pastu nona datang bawak kotak hadiah yang dier beli untuk roomate dier.
nama kotak tu ialah kotak positive. sesiapa yang ada kotak tu adalah dikalangan orang yang positive charge. haha. best kowt. banyak ayat yang merapu. ada la beberapa ayat yang aku sempat ingat.

nie dier ayatnye:)
'accept what u must, change what u can'
'you are doing your best, you will not have time to think about failure'.
'nothing is really over, until the moment u stop trying'.
haha. aku memang suka ayat ayat camni.

nona kau janji nak belikan aku kotak negatif charge kan. aku tuntut tau. birthday aku kena sampai kat depan rumah aku.haha.

"A "chemistry boleh?physics sekali lah. maths pown.haha.positive positive(: