bebelan(:

review. i screwed up my first sem , its tolly doomed weh. but i dont failed.i want more than that. serius aku belajar teruk2.tapi aku ngaku sume tu last minute, seminggu waktu stdy week. tapi aku berani cakap tak cukup huda. aku nangis teruk. no one knows.

aku heran kenapa aku banyak berangan. sebab tu memang hobi aku.haha. and then sebenarnya semangat aku hampir punah lalu thought of this. why should aku mengaku kalah sebelum berjuang. gagal sekali tak bermakna you gonna lose the battle forever. kan ? and maybe Allah nak tunjuk kt aku yg aku nie dah lagha asyik main,berangan, leka nak have fun. and kalau Allah tak tunjuk sume ni aku rasa aku dah lama lost dalam my studies.


there few people who help me a lot. a lot. aku tak kuat weh serius tak kuat. and yes aku hipokrit in most things that happen in me termasuk my real life.

banyak benda aku tinggal sebab banyak merapu, mein dan berangan. aku belajar balik and try to start again. aku tak macam korang yang tak payah buku and kadang2 baca tapi exam boleh jawab and confirm score. i dont. i have to read.

aku ada a few friends yg help me in my studies. bace sama-sama, buat latihan sama-sama. korang dah tolong banyak and hanya Allah yg dapat memberi kebaikan itu semula kepada kalian. thanks :)

jangan penah putus asa sebab putus asa adalah jalan keluar yang paling mudah.

now, lets make pray and let Allah do the rest :) InsyaAllah

p/s: plss pray for me. pspm 2. i'll try my best.